ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ
Νεκτάριος Στελλάκης
Στόχος: Η ανάδυση του γραμματισμού συνδέεται άμεσα με τον αποκαλούμενο οικογενειακό γραμματισμό και το μάθημα αποσκοπεί στην ανάδειξη παραμέτρων που σχετίζονται με τις πρακτικές γραμματισμού στο οικογενειακό περιβάλλον και πώς αυτές συνδέονται με την κατάκτηση του γραμματισμού. Πρόκειται για μια επιστημονική περιοχή με ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον τα πορίσματα του οποίου μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στις διδακτικές πρακτικές που καλείται να αξιοποιήσει το νηπιαγωγείο ή το δημοτικό σχολείο. Περιεχόμενο:
Το μάθημα εστιάζει:
> στη διερεύνηση των ποικίλων πρακτικών οικογενειακού γραμματισμού
> φωτίζει το πώς αυτές μπορούν να ενισχύσουν ή να δυσχεράνουν την ανάδυση του γραμματισμού, και, τέλος,
> εξετάζει προγράμματα οικογενειακού γραμματισμού και τις σχέσεις συνεργασίας οικογένειας - σχολείου.
Αναμένεται οι φοιτητές να παρακολουθούν το μάθημα καθώς αυτό έχει εργαστηριακό χαρακτήρα κι, επίσης, συνδέεται με την Πρακτική Άσκηση.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το περίγραμμα του μαθήματος στα "Έγγραφα".
Το μάθημα προσφέρεται στους τριτοετείς φοιτητές του Τμήματος Επιστημών Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας της Κατεύθυνσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης ως επιλογής με τίτλο: Διδακτική της Πρώτης Ανάγνωσης & Γραφής.
Οι συναντήσεις του μαθήματος γίνονται κάθε Δευτέρα, 9:00-12:00, στην αίθουσα Εποπτικών Μέσων, που βρίσκεται στην οδό Πυθαγόρα και Ευπαλίνου στα ΠΡΟΚΑΤ.
Λιγότερα
Στόχος: Η ανάδυση του γραμματισμού συνδέεται άμεσα με τον αποκαλούμενο οικογενειακό γραμματισμό και το μάθημα αποσκοπεί στην ανάδειξη παραμέτρων που σχετίζονται με τις πρακτικές γραμματισμού στο οικογενειακό περιβάλλον και πώς αυτές συνδέονται με την κατάκτηση του γραμματισμού. Πρόκειται για μια επιστημονική περιοχή με ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον τα πορίσματα του οποίου μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στις διδακτικές πρακτικές που καλείται να αξιοποιήσει το νηπιαγωγείο ή το δημοτικό σχολείο. Περιεχόμενο:
Το μάθημα εστιάζει:
> στη διερεύνηση των ποικίλων πρακτικών οικογενειακού γραμματισμού
> φωτίζει το πώς αυτές μπορούν να ενισχύσουν ή να δυσχεράνουν την ανάδυση του γραμματισμού, και, τέλος,
> εξετάζει προγράμματα οικογενειακού γραμματισμού και τις σχέσεις συνεργασίας οικογένειας - σχολείου.
Αναμένεται οι φοιτητές να παρακολουθούν το μάθημα καθώς αυτό έχει εργαστηριακό χαρακτήρα κι, επίσης, συνδέεται με την Πρακτική Άσκηση.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το περίγραμμα του μα
Στόχος: Η ανάδυση του γραμματισμού συνδέεται άμεσα με τον αποκαλούμενο οικογενειακό γραμματισμό και το μάθημα αποσκοπεί στην ανάδειξη παραμέτρων που σχετίζονται με τις πρακτικές γραμματισμού στο οικογενειακό περιβάλλον και πώς αυτές συνδέονται με την κατάκτηση του γραμματισμού. Πρόκειται για μια επιστημονική περιοχή με ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον τα πορίσματα του οποίου μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στις διδακτικές πρακτικές που καλείται να αξιοποιήσει το νηπιαγωγείο ή το δημοτικό σχολείο. Περιεχόμενο:
Το μάθημα εστιάζει:
> στη διερεύνηση των ποικίλων πρακτικών οικογενειακού γραμματισμού
> φωτίζει το πώς αυτές μπορούν να ενισχύσουν ή να δυσχεράνουν την ανάδυση του γραμματισμού, και, τέλος,
> εξετάζει προγράμματα οικογενειακού γραμματισμού και τις σχέσεις συνεργασίας οικογένειας - σχολείου.
Αναμένεται οι φοιτητές να παρακολουθούν το μάθημα καθώς αυτό έχει εργαστηριακό χαρακτήρα κι, επίσης, συνδέεται με την Πρακτική Άσκηση.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το περίγραμμα του μα