Εισαγωγή στη Φιλοσοφία ΙΙ (PHS 2.2 )
Παύλος Κόντος
Ο σκοπός του μαθήματος είναι διττός. Θέλει να προσφέρει: (α) μια πρώτη εικόνα για το πώς η φιλοσοφία θέτει και προσεγγίζει τα ερωτήματα που την απασχολούν και ποιο είναι το είδος των λύσεων που προσφέρει και (β) μια πρώτη χαρτογράφηση αυτών των λύσεων μέσα στην ιστορία της φιλοσοφίας σύμφωνα με τη γενική διάκριση ανάμεσα σε αρχαία-μεσαιωνική-νεότερη-σύγχρονη φιλοσοφία.
Βασικός άξονας του μαθήματος θα είναι η πραγμάτευση του προβλήματος του κακού, το οποίο θα μας δώσει την ευκαιρία να δούμε τα εξής: (α) τη σχέση ανάμεσα στην ηθική, την πολιτική, τη μεταφυσική, (β) τη σχέση της φιλοσοφίας με τη θρησκεία, την ψυχολογία, την εγκληματολογία, κτλ., (γ) τις θέσεις φιλοσοφικών σχολών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, (δ) τη σχέση φιλοσοφίας και λογοτεχνίας.
ΛιγότεραΟ σκοπός του μαθήματος είναι διττός. Θέλει να προσφέρει: (α) μια πρώτη εικόνα για το πώς η φιλοσοφία θέτει και προσεγγίζει τα ερωτήματα που την απασχολούν και ποιο είναι το είδος των λύσεων που προσφέρει και (β) μια πρώτη χαρτογράφηση αυτών των λύσεων μέσα στην ιστορία της φιλοσοφίας σύμφωνα με τη γενική διάκριση ανάμεσα σε αρχαία-μεσαιωνική-νεότερη-σύγχρονη φιλοσοφία.
Βασικός άξονας του μαθήματος θα είναι η πραγμάτευση του προβλήματος του κακού, το οποίο θα μας δώσει την ευκαιρία να δούμε τα εξής: (α) τη σχέση ανάμεσα στην ηθική, την πολιτική, τη μεταφυσική, (β) τη σχέση της φιλοσοφίας με τη θρησκεία, την ψυχολογία, την εγκληματολογία, κτλ., (γ) τις θέσεις φιλοσοφικών σχολών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, (δ) τη σχέση φιλοσοφίας και λογοτεχνίας.
Ο σκοπός του μαθήματος είναι διττός. Θέλει να προσφέρει: (α) μια πρώτη εικόνα για το πώς η φιλοσοφία θέτει και προσεγγίζει τα ερωτήματα που την απασχολούν και ποιο είναι το είδος των λύσεων που προσφέρει και (β) μια πρώτη χαρτογράφηση αυτών των λύσεων μέσα στην ιστορία της φιλοσοφίας σύμφωνα με τη γενική διάκριση ανάμεσα σε αρχαία-μεσαιωνική-νεότερη-σύγχρονη φιλοσοφία.
Βασικός άξονας του μαθήματος θα είναι η πραγμάτευση του προβλήματος του κακού, το οποίο θα μας δώσει την ευκαιρία να δούμε τα εξής: (α) τη σχέση ανάμεσα στην ηθική, την πολιτική, τη μεταφυσική, (β) τη σχέση της φιλοσοφίας με τη θρησκεία, την ψυχολογία, την εγκληματολογία, κτλ., (γ) τις θέσεις φιλοσοφικών σχολών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, (δ) τη σχέση φιλοσοφίας και λογοτεχνίας.