Διδακτικές προσεγγίσεις στη φιλοσοφία (PHS_50 83)
Αντιγόνη-Αλεξάνδρα Ντόκα
Τίτλος μαθήματος
Φιλοσοφία στην Εκπαίδευση
Σκοπός του μαθήματος είναι η συγκρότηση της παιδαγωγικής σκέψης των φοιτητών-τριών προκειμένου να καταστούν ικανοί-ες να προσφέρουν φιλοσοφικά μαθήματα εντός των υφιστάμενων ελληνικών εκπαιδευτικών θεσμών. Πιο συγκεκριμένα το μάθημα εμβαθύνει στις ακόλουθες ενότητες:
- Η εκπαιδευτική πράξη σε σχέση με τον φιλοσοφικό στοχασμό.
- Η πρόσβαση στη φιλοσοφία ως εκπαιδευτική ανάγκη.
- Γενική έννοια, σκοπός και βασικές προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας -το σχολείο ως χώρος υποδοχής.
- Φιλοσοφία και σχολική γνώση- η έννοια της «αναπλαισίωσης».
- Σχέδια μαθημάτων - Επεξεργασία φιλοσοφικών προτάσεων στην εκπαιδευτική πράξη.
- Φιλοσοφικά ζητήματα στις διάφορες περιοχές του σχολικού προγράμματος- φιλοσοφία και διαθεματικότητα/διεπιστημονικότητα.
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής-τρια θα έχει:
- Συγκροτήσει μια εποπτική εικόνα του εκπαιδευτικού χώρου ως τόπου υποδοχής των φιλοσοφικών μαθημάτων.
- Κατανοήσει την έννοια και το σκοπό του μαθήματος της φιλοσοφίας ως περιοχής του εκπαιδευτικού προγράμματος.
- Εμβαθύνει σε εκπαιδευτικές θεωρήσεις και μεθόδους συμβατές με το αντικείμενο της φιλοσοφίας.
Λιγότερα
Τίτλος μαθήματος
Φιλοσοφία στην Εκπαίδευση
Σκοπός του μαθήματος είναι η συγκρότηση της παιδαγωγικής σκέψης των φοιτητών-τριών προκειμένου να καταστούν ικανοί-ες να προσφέρουν φιλοσοφικά μαθήματα εντός των υφιστάμενων ελληνικών εκπαιδευτικών θεσμών. Πιο συγκεκριμένα το μάθημα εμβαθύνει στις ακόλουθες ενότητες:
- Η εκπαιδευτική πράξη σε σχέση με τον φιλοσοφικό στοχασμό.
- Η πρόσβαση στη φιλοσοφία ως εκπαιδευτική ανάγκη.
- Γενική έννοια, σκοπός και βασικές προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας -το σχολείο ως χώρος υποδοχής.
- Φιλοσοφία και σχολική γνώση- η έννοια της «αναπλαισίωσης».
- Σχέδια μαθημάτων - Επεξεργασία φιλοσοφικών προτάσεων στην εκπαιδευτική πράξη.
- Φιλοσοφικά ζητήματα στις διάφορες περιοχές του σχολικού προγράμματος- φιλοσοφία και διαθεματικότητα/διεπιστημονικότητα.
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής-τρια θα έχει:
- Συγκροτήσει μια εποπτική εικόνα του εκπαιδευτικού χώρου ως τόπου υποδοχής των φιλοσοφικών μαθημάτων.
- Κατανοήσει την έννοι
Τίτλος μαθήματος
Φιλοσοφία στην Εκπαίδευση
Σκοπός του μαθήματος είναι η συγκρότηση της παιδαγωγικής σκέψης των φοιτητών-τριών προκειμένου να καταστούν ικανοί-ες να προσφέρουν φιλοσοφικά μαθήματα εντός των υφιστάμενων ελληνικών εκπαιδευτικών θεσμών. Πιο συγκεκριμένα το μάθημα εμβαθύνει στις ακόλουθες ενότητες:
- Η εκπαιδευτική πράξη σε σχέση με τον φιλοσοφικό στοχασμό.
- Η πρόσβαση στη φιλοσοφία ως εκπαιδευτική ανάγκη.
- Γενική έννοια, σκοπός και βασικές προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας -το σχολείο ως χώρος υποδοχής.
- Φιλοσοφία και σχολική γνώση- η έννοια της «αναπλαισίωσης».
- Σχέδια μαθημάτων - Επεξεργασία φιλοσοφικών προτάσεων στην εκπαιδευτική πράξη.
- Φιλοσοφικά ζητήματα στις διάφορες περιοχές του σχολικού προγράμματος- φιλοσοφία και διαθεματικότητα/διεπιστημονικότητα.
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής-τρια θα έχει:
- Συγκροτήσει μια εποπτική εικόνα του εκπαιδευτικού χώρου ως τόπου υποδοχής των φιλοσοφικών μαθημάτων.
- Κατανοήσει την έννοι