ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (PED_262)
Ιουλία-Αθηνά Σπινθουράκη και Ιωάννης Καμαριανός
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται να έχει επιτευχθεί η εξοικείωση και η εξειδίκευση των φοιτητών σε βασικές έννοιες και προβληματισμοί που αφορούν την ταυτότητα, την ετερότητα και τη δημοκρατία σε άμεση σύνδεση με τις Επιστήμες της Εκπάιδευσης και την Κοινωνιολογία. Πιο συγκεκριμένα, στόχο αποτελέι η ευαισθητοποίηση των φοιτητών στις δομικές μεταλλαγές αλλά και στις υποκειμενικές δράσεις που οι πληθυσμιακές μετακινήσεις (μετανάστευση) ως πολιτισμικές διαφοροποιήσεις, επιφέρουν άμεσα και έμμεσα σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο.
ΛιγότεραΜε την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται να έχει επιτευχθεί η εξοικείωση και η εξειδίκευση των φοιτητών σε βασικές έννοιες και προβληματισμοί που αφορούν την ταυτότητα, την ετερότητα και τη δημοκρατία σε άμεση σύνδεση με τις Επιστήμες της Εκπάιδευσης και την Κοινωνιολογία. Πιο συγκεκριμένα, στόχο αποτελέι η ευαισθητοποίηση των φοιτητών στις δομικές μεταλλαγές αλλά και στις υποκειμενικές δράσεις που οι πληθυσμιακές μετακινήσεις (μετανάστευση) ως πολιτισμικές διαφοροποιήσεις, επιφέρουν άμεσα και έμμεσα σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται να έχει επιτευχθεί η εξοικείωση και η εξειδίκευση των φοιτητών σε βασικές έννοιες και προβληματισμοί που αφορούν την ταυτότητα, την ετερότητα και τη δημοκρατία σε άμεση σύνδεση με τις Επιστήμες της Εκπάιδευσης και την Κοινωνιολογία. Πιο συγκεκριμένα, στόχο αποτελέι η ευαισθητοποίηση των φοιτητών στις δομικές μεταλλαγές αλλά και στις υποκειμενικές δράσεις που οι πληθυσμιακές μετακινήσεις (μετανάστευση) ως πολιτισμικές διαφοροποιήσεις, επιφέρουν άμεσα και έμμεσα σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο.