Ομάδες Ψυχοεκπαίδευσης: Θεωρία και Πράξη (ESW_311)
Στέφανος Βασιλόπουλος
Lewin και η δυναμική της ομάδας. Rogers και οι ομάδες συνάντησης. Moreno και το ψυχόδραμα. Ομάδες για παιδιά και εφήβους και τα πλεονεκτήματα της εργασίας σε ομάδα. Ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες: Ορισμός και διαφορές με άλλους τύπους ομάδας. Σχεδιασμός και εφαρμογή μιας ψυχοεκαιδευτικής ομάδας. Συντονισμός μιας ομάδας . Αξιολόγηση της πορείας και του αποτελέσματος μιας ομάδας. Δύσκολες περιπτώσεις μέσα στην ομάδα. Βιωματικές ασκήσεις και δραστηριότητες επικοινωνίας και έκφρασης, παιχνιδιών ρόλων και δραματοποίησης.
ΛιγότεραLewin και η δυναμική της ομάδας. Rogers και οι ομάδες συνάντησης. Moreno και το ψυχόδραμα. Ομάδες για παιδιά και εφήβους και τα πλεονεκτήματα της εργασίας σε ομάδα. Ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες: Ορισμός και διαφορές με άλλους τύπους ομάδας. Σχεδιασμός και εφαρμογή μιας ψυχοεκαιδευτικής ομάδας. Συντονισμός μιας ομάδας . Αξιολόγηση της πορείας και του αποτελέσματος μιας ομάδας. Δύσκολες περιπτώσεις μέσα στην ομάδα. Βιωματικές ασκήσεις και δραστηριότητες επικοινωνίας και έκφρασης, παιχνιδιών ρόλων και δραματοποίησης.
Lewin και η δυναμική της ομάδας. Rogers και οι ομάδες συνάντησης. Moreno και το ψυχόδραμα. Ομάδες για παιδιά και εφήβους και τα πλεονεκτήματα της εργασίας σε ομάδα. Ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες: Ορισμός και διαφορές με άλλους τύπους ομάδας. Σχεδιασμός και εφαρμογή μιας ψυχοεκαιδευτικής ομάδας. Συντονισμός μιας ομάδας . Αξιολόγηση της πορείας και του αποτελέσματος μιας ομάδας. Δύσκολες περιπτώσεις μέσα στην ομάδα. Βιωματικές ασκήσεις και δραστηριότητες επικοινωνίας και έκφρασης, παιχνιδιών ρόλων και δραματοποίησης.