ΘΕΩΡΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Ιωάννης Παπαθεοδώρου
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΏΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΦΟΡΜΑΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑΔΟΜΙΣΜΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΕΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑ-ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ) ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΤΩΝ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.
Λιγότερα
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΏΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΦΟΡΜΑΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑΔΟΜΙΣΜΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΕΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑ-ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ) ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΤΩΝ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΏΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΦΟΡΜΑΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑΔΟΜΙΣΜΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΕΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑ-ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ) ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΤΩΝ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.