ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (FST_X19)
Ευάγγελος Ψωμάς
Στο μάθημα αναλύονται τα παρακάτω: ο ρόλος και η φύση της έρευνας αγοράς, η συγκέντρωση πληροφοριών μάρκετινγκ, η διαδικασία της έρευνας αγοράς, η συλλογή δευτερογενών στοιχείων, η συλλογή πρωτογενών στοιχείων, οι μέθοδοι ποιοτικής έρευνας, η έννοια της μέτρησης, οι κλίμακες μέτρησης, οι αρχές σχεδιασμού ερωτηματολογίου, η διαδικασία της δειγματοληψίας, ο καθορισμός μεγέθους δείγματος, η προετοιμασία στοιχείων για ανάλυση και οι μέθοδοι στατιστικής ανάλυσης στην έρευνα αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η επιλογή του κατάλληλου στατιστικού τεστ, η προετοιμασία των στοιχείων για ανάλυση με τη χρήση στατιστικών πακέτων, η περιγραφική στατιστική και τα γραφήματα, οι αναλύσεις συσχέτισης, το t-Test, η ανάλυση διακύμανσης (ANOVA), η ανάλυση παραγόντων, η ανάλυση ομάδων και ανάλυση διάκρισης, η ανάλυση παλινδρόμησης, η ανάλυση Conjoint, η πολυδιάστατη κλιμακοποίηση και ανάλυση correspondence και οι μέθοδοι μη παραμετρικής ανάλυσης.
ΛιγότεραΣτο μάθημα αναλύονται τα παρακάτω: ο ρόλος και η φύση της έρευνας αγοράς, η συγκέντρωση πληροφοριών μάρκετινγκ, η διαδικασία της έρευνας αγοράς, η συλλογή δευτερογενών στοιχείων, η συλλογή πρωτογενών στοιχείων, οι μέθοδοι ποιοτικής έρευνας, η έννοια της μέτρησης, οι κλίμακες μέτρησης, οι αρχές σχεδιασμού ερωτηματολογίου, η διαδικασία της δειγματοληψίας, ο καθορισμός μεγέθους δείγματος, η προετοιμασία στοιχείων για ανάλυση και οι μέθοδοι στατιστικής ανάλυσης στην έρευνα αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η επιλογή του κατάλληλου στατιστικού τεστ, η προετοιμασία των στοιχείων για ανάλυση με τη χρήση στατιστικών πακέτων, η περιγραφική στατιστική και τα γραφήματα, οι αναλύσεις συσχέτισης, το t-Test, η ανάλυση διακύμανσης (ANOVA), η ανάλυση παραγόντων, η ανάλυση ομάδων και ανάλυση διάκρισης, η ανάλυση παλινδρόμησης, η ανάλυση Conjoint, η πολυδιάστατη κλιμακοποίηση και ανάλυση correspondence και οι μέθοδοι μη παραμετρικής ανάλυσης.
Στο μάθημα αναλύονται τα παρακάτω: ο ρόλος και η φύση της έρευνας αγοράς, η συγκέντρωση πληροφοριών μάρκετινγκ, η διαδικασία της έρευνας αγοράς, η συλλογή δευτερογενών στοιχείων, η συλλογή πρωτογενών στοιχείων, οι μέθοδοι ποιοτικής έρευνας, η έννοια της μέτρησης, οι κλίμακες μέτρησης, οι αρχές σχεδιασμού ερωτηματολογίου, η διαδικασία της δειγματοληψίας, ο καθορισμός μεγέθους δείγματος, η προετοιμασία στοιχείων για ανάλυση και οι μέθοδοι στατιστικής ανάλυσης στην έρευνα αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η επιλογή του κατάλληλου στατιστικού τεστ, η προετοιμασία των στοιχείων για ανάλυση με τη χρήση στατιστικών πακέτων, η περιγραφική στατιστική και τα γραφήματα, οι αναλύσεις συσχέτισης, το t-Test, η ανάλυση διακύμανσης (ANOVA), η ανάλυση παραγόντων, η ανάλυση ομάδων και ανάλυση διάκρισης, η ανάλυση παλινδρόμησης, η ανάλυση Conjoint, η πολυδιάστατη κλιμακοποίηση και ανάλυση correspondence και οι μέθοδοι μη παραμετρικής ανάλυσης.