Lingua Italiana I
Νικολέτα Σκρεμμύδα
Ο κύριος στόχος του μαθήματος αυτού είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές την ικανότητα να παράγουν και να αντιλαμβάνονται βασικές έννοιες στα Ιταλικά, προφορικά και γραπτά, για ικανοποίηση των βασικών τους αναγκών και ενδιαφερόντων. Μπορούν να δίνουν και να παίρνουν πληροφορίες και να συνομιλούν με απλό τρόπο με Ιταλούς ή κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην Ιταλία. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές αναμένεται να φθάσουν στο επίπεδο Α1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες στο επίπεδο Ι θα πρέπει να μπορούν:
? να κατανοούν και να παράγουν προτάσεις με απλή δομή, με λέξεις ευρείας χρήσης και τυποποιημένες εκφράσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν σε ανάγκες της καθημερινής ζωής
? να χαιρετούν, να συστήνονται, να δίνουν ή να ζητούν πληροφορίες για τον εαυτό τους, να ευχαριστούν, να κατονομάζουν αντικείμενα, να περιγράφουν έναν χώρο, ένα άτομο κ.τλ.
? να κάνουν διάλογο (σε προσομοίωση) με ομιλητές που γνωρίζουν καλά τη γλώσσα-στόχο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν βασικές ανάγκες επικοινωνίας υπό την προϋπόθεση ότι ο συνομιλητής τους μιλάει αργά και είναι πρόθυμος να βοηθήσει την επικοινωνία
? να αποδίδουν στην ελληνική ένα μήνυμα διατυπωμένο στην ξένη γλώσσα.
ΛιγότεραΟ κύριος στόχος του μαθήματος αυτού είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές την ικανότητα να παράγουν και να αντιλαμβάνονται βασικές έννοιες στα Ιταλικά, προφορικά και γραπτά, για ικανοποίηση των βασικών τους αναγκών και ενδιαφερόντων. Μπορούν να δίνουν και να παίρνουν πληροφορίες και να συνομιλούν με απλό τρόπο με Ιταλούς ή κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην Ιταλία. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές αναμένεται να φθάσουν στο επίπεδο Α1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες στο επίπεδο Ι θα πρέπει να μπορούν:
? να κατανοούν και να παράγουν προτάσεις με απλή δομή, με λέξεις ευρείας χρήσης και τυποποιημένες εκφράσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν σε ανάγκες της καθημερινής ζωής
? να χαιρετούν, να συστήνονται, να δίνουν ή να ζητούν πληροφορίες για τον εαυτό τους, να ευχαριστούν, να κατονομάζουν αντικείμενα, να περιγράφουν έναν χώρο, ένα άτομο κ.τλ.
? να κάνουν διάλογο (σε προσομοίωση) με ομιλητές που γνωρίζουν καλά τη γλώσσα-στόχο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν βασικές αν
Ο κύριος στόχος του μαθήματος αυτού είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές την ικανότητα να παράγουν και να αντιλαμβάνονται βασικές έννοιες στα Ιταλικά, προφορικά και γραπτά, για ικανοποίηση των βασικών τους αναγκών και ενδιαφερόντων. Μπορούν να δίνουν και να παίρνουν πληροφορίες και να συνομιλούν με απλό τρόπο με Ιταλούς ή κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην Ιταλία. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές αναμένεται να φθάσουν στο επίπεδο Α1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες στο επίπεδο Ι θα πρέπει να μπορούν:
? να κατανοούν και να παράγουν προτάσεις με απλή δομή, με λέξεις ευρείας χρήσης και τυποποιημένες εκφράσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν σε ανάγκες της καθημερινής ζωής
? να χαιρετούν, να συστήνονται, να δίνουν ή να ζητούν πληροφορίες για τον εαυτό τους, να ευχαριστούν, να κατονομάζουν αντικείμενα, να περιγράφουν έναν χώρο, ένα άτομο κ.τλ.
? να κάνουν διάλογο (σε προσομοίωση) με ομιλητές που γνωρίζουν καλά τη γλώσσα-στόχο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν βασικές αν
Presentazione del corso
- L' alfabeto italiano
- Le regole di pronuncia
- I numeri da 0-20
- I giorni della settimana
- I mesi dell' anno
- Le stagioni
- I saluti
Conoscenza degli studenti con le prime domande e risposte
1. Come stai?
2. Come ti chiami?
3. Come si scrive...?
4. Che cosa significa?
5. Come si dice in italiano...?
6. Per favore pu? ripetere?
7. Posso fare una domanda?
- I sostantivi
- L' articolo determinativo
- I pronomi personali
- Il verbo essere
- Il verbo avere
- I numeri cardinali da 20-1.000.000.000
Le domande e le risposte:
- Di dove sei?
- Quanti anni hai?
- Di che cosa ti occupi?
- Studi o lavori?
- Qual ? la tua e'mail?
- Gli articoli indeterminativi
- I sostantivi e gli aggettivi (maschile e femminile, singolare e plurale)
- Numeri ordinali
- Presente indicativo (verbi regolari)
- I verbi irregolari al presente
- I verbi servili
- Preposizioni di luogo "in" ed "a"
- L' ora
- I verbi modali
- Espressioni con il verbo essere
- Espressioni con il verbo avere
- Preposizioni ed altre espressioni di luogo
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 1
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 2
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 2
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 3
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 3
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 4
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 4 (Al bar)
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 5
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 5
L' italiano all' universit? 1
Corso di italiano per universit? e iistituti di lingua
A1 - A2
Edilingua
Unit? 6 (A cena fuori)