Θεωρία: Διαχείριση του ελεύθερου χρόνου στις επιχειρήσεις φιλοξενίας (11505)
Κλεοπάτρα Βασιλείου
Στόχοι του μαθήματος
-να εισάγει τον σπουδαστή στην έννοια του ελεύθερου χρόνου και τη σπουδαιότητα αυτού ως ανθρώπινη ανάγκη
-να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις στη βιομηχανία της αναψυχής και να αναδείξει τη σχέση τουρισμού και ελεύθερου χρόνου
-να αναλύσει τις φάσεις σχεδιασμού οργάνωσης και εφαρμογής προγραμμάτων αναψυχής στον τουρισμό
-να γνωρίσει ο φοιτητής όλο Το φάσμα των δραστηριοτήτων του ελεύθερου χρόνου
-να αναπτύξει ικανότητες σχεδιασμού οργάνωσης και εφαρμογής προγραμμάτων αναψυχής
-να καταστεί ικανός να εφαρμόσει τις αρχές του μάρκετινγκ στις δραστηριότητες αναψυχής
-να κατανοήσει τη σημασία της animation στην ξενοδοχειακή βιομηχανία
-να εξοικειωθεί με το πλαίσιο οργάνωσης και διοίκησης της animation.
ΛιγότεραΣτόχοι του μαθήματος
-να εισάγει τον σπουδαστή στην έννοια του ελεύθερου χρόνου και τη σπουδαιότητα αυτού ως ανθρώπινη ανάγκη
-να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις στη βιομηχανία της αναψυχής και να αναδείξει τη σχέση τουρισμού και ελεύθερου χρόνου
-να αναλύσει τις φάσεις σχεδιασμού οργάνωσης και εφαρμογής προγραμμάτων αναψυχής στον τουρισμό
-να γνωρίσει ο φοιτητής όλο Το φάσμα των δραστηριοτήτων του ελεύθερου χρόνου
-να αναπτύξει ικανότητες σχεδιασμού οργάνωσης και εφαρμογής προγραμμάτων αναψυχής
-να καταστεί ικανός να εφαρμόσει τις αρχές του μάρκετινγκ στις δραστηριότητες αναψυχής
-να κατανοήσει τη σημασία της animation στην ξενοδοχειακή βιομηχανία
-να εξοικειωθεί με το πλαίσιο οργάνωσης και διοίκησης της animation.
Στόχοι του μαθήματος
-να εισάγει τον σπουδαστή στην έννοια του ελεύθερου χρόνου και τη σπουδαιότητα αυτού ως ανθρώπινη ανάγκη
-να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις στη βιομηχανία της αναψυχής και να αναδείξει τη σχέση τουρισμού και ελεύθερου χρόνου
-να αναλύσει τις φάσεις σχεδιασμού οργάνωσης και εφαρμογής προγραμμάτων αναψυχής στον τουρισμό
-να γνωρίσει ο φοιτητής όλο Το φάσμα των δραστηριοτήτων του ελεύθερου χρόνου
-να αναπτύξει ικανότητες σχεδιασμού οργάνωσης και εφαρμογής προγραμμάτων αναψυχής
-να καταστεί ικανός να εφαρμόσει τις αρχές του μάρκετινγκ στις δραστηριότητες αναψυχής
-να κατανοήσει τη σημασία της animation στην ξενοδοχειακή βιομηχανία
-να εξοικειωθεί με το πλαίσιο οργάνωσης και διοίκησης της animation.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -