Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΜΒΑ)

Κωδικός : DEAPT151

Το Μάρκετινγκ είναι η επιχειρηματική φιλοσοφία και λειτουργία που εντοπίζει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη, προσδιορίζει και μετρά το μέγεθος τους, καθορίζει ποιες αγορές - στόχους μπορεί η επιχείρηση να εξυπηρετήσει καλύτερα, αποφασίζει ποια είναι τα κατάλληλα προϊόντα/υπηρεσίες  που εξυπηρετούν αυτές τις αγορές και καλεί όλα τα στελέχη του οργανισμού να "σκεφτούν" και να εξυπηρετήσουν τον πελάτη σκεπτόμενοι πάντα τον ανταγωνισμό. Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει μία ολοκληρωμένη, συστηματική, επιστημονική και αναλυτική προσέγγιση σχετικά με τον ζωτικό για την επιχείρηση χώρο του μάρκετινγκ. Με την έννοια αυτή το μάθημα περιλαμβάνει την ιδεολογία, τη μεθοδολογία, τις πολιτικές, τις τεχνικές καθώς και την πρακτική του σύγχρονου Μάρκετινγκ. 

 

Το μάθημα δίνει έμφαση στις σημαντικότερες αποφάσεις τις οποίες καλούνται να πάρουν τα στελέχη του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, στην προσπάθεια τους να εναρμονίσουν τους αντικειμενικούς στόχους και τους πόρους της επιχείρησης με τις ανάγκες και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά.  Καλύπτει όλα τα σημαντικά ζητήματα που συναντώνται στο στρατηγικό-τακτικό προγραμματισμό και την σύγχρονη διοικητική του μάρκετινγκ. Αναλύει τα σημαντικότερα συστατικά του μείγματος Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, μελετώντας μέσα από πραγματικές περιπτώσεις (casestudies) τα σημαντικότερα κριτήρια διαφοροποίησης του από επιχείρηση σε επιχείρηση και από κλάδο σε κλάδο.

 

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ, καθώς επίσης και να υποδείξει τη σημασία του Μάρκετινγκ στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω διαλέξεων, συζητήσεων και μελετών περιπτώσεων (case studies).

 

Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

  • Η Φιλοσοφία του Μάρκετινγκ
  • Αξία για τους Πελάτες
  • Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ
  • Σχεδιασμός Μάρκετινγκ και Στρατηγικές
  • Έρευνα Μάρκετινγκ και Έρευνα Αγοράς
  • Η Συμπεριφορά των Καταναλωτών
  • Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση και Τοποθέτηση
  • Το Προϊόν
  • Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
  • Δίκτυο Διανομής
Δεν υπάρχουν αναρτήσεις στον τοίχο του μαθήματος

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  3770
Αρ. Προβολών :  37234