Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ακ. Ετος 2023-24 (CEID_NNY106)
Κλεάνθης Θραμπουλίδης, Παναγιώτης Χατζηδούκας
Απαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις
Στο facebook θα μας βρείτε στο Object Technology Group το οποίο έχει στόχο να αναπτύξει την επικοινωνία:
Το μάθημα αναφέρεται στο Αντικειμενοστρεφές παράδειγμα ανάπτυξης συστημάτων και εστιάζει στον Αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και στην αξιοποίηση του για ανάπτυξη εφαρμογών.
Εισάγει τις βασικές έννοιες του Αντικειμενοστρεφούς παραδείγματος και την αποτελεσματική αξιοποίηση του στην ανάπτυξη συστημάτων.
Μελετά μηχανισμούς χειρισμού της πολυπλοκότητας στην ανάπτυξη εφαρμογών και εισάγει βασικές έννοιες για αφαιρετική περιγραφή του συστήματος με χρήση της Unified Modeling Language (UML).
Χρησιμοποιεί ως Γλώσσα Προγραμματισμού την Java. Παρουσιάζει επίσης την C++ ως γλώσσα υλοποίησης του αντικειμενοστρεφούς παραδείγματος προγραμματισμού.
Εισάγει βασικές έννοιες network programming και προετοιμάζει τη μετάβαση στο Διαδίκτυο των Αντικειμένων.
ΛιγότεραΑπαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις
Στο facebook θα μας βρείτε στο Object Technology Group το οποίο έχει στόχο να αναπτύξει την επικοινωνία:
Το μάθημα αναφέρεται στο Αντικειμενοστρεφές παράδειγμα ανάπτυξης συστημάτων και εστιάζει στον Αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και στην αξιοποίηση του για ανάπτυξη εφαρμογών.
Εισάγει τις βασικές έννοιες του Αντικειμενοστρεφούς παραδείγματος και την αποτελεσματική αξιοποίηση του στην ανάπτυξη συστημάτων.
Μελετά μηχανισμούς χειρισμού της πολυπλοκότητας στην ανάπτυξη εφαρμογών και εισάγει βασικές έννοιες για αφαιρετική περιγραφή του συστήματος με χρήση της Unified Modeling Language (UML).
Χρησιμοποιεί ως Γλώσσα Προγραμματισμού την Java. Παρουσιάζει επίσης την C++ ως γλώσσα υλοποίησης του αντικειμενοστρεφούς παραδείγματος προγραμματισμού.
Εισάγει βασικές έννοιες
Απαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις
Στο facebook θα μας βρείτε στο Object Technology Group το οποίο έχει στόχο να αναπτύξει την επικοινωνία:
Το μάθημα αναφέρεται στο Αντικειμενοστρεφές παράδειγμα ανάπτυξης συστημάτων και εστιάζει στον Αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και στην αξιοποίηση του για ανάπτυξη εφαρμογών.
Εισάγει τις βασικές έννοιες του Αντικειμενοστρεφούς παραδείγματος και την αποτελεσματική αξιοποίηση του στην ανάπτυξη συστημάτων.
Μελετά μηχανισμούς χειρισμού της πολυπλοκότητας στην ανάπτυξη εφαρμογών και εισάγει βασικές έννοιες για αφαιρετική περιγραφή του συστήματος με χρήση της Unified Modeling Language (UML).
Χρησιμοποιεί ως Γλώσσα Προγραμματισμού την Java. Παρουσιάζει επίσης την C++ ως γλώσσα υλοποίησης του αντικειμενοστρεφούς παραδείγματος προγραμματισμού.
Εισάγει βασικές έννοιες