Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Σχεδιασμός Επιχειρηματικής Στρατηγικής και Ασφάλεια Συναλλαγών (BA_218)

Δέσποινα Καραγιάννη και Ιωάννης Σταματίου

Περιγραφή

Σκοπός του μαθήματος είναι να διδάξει μεθοδικά τις διαδικασίες του μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά των αγοραστών σε ηλεκτρονικά περιβάλλοντα.

Ειδικότερα το προτεινόμενο μάθημα επιχειρεί να συνδέσει τις δραστηριότητες του μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο με τις στρατηγικές μάρκετινγκ της σύγχρονης επιχείρησης. Εστιάζει στους τρόπους με τους οποίους διάφορα εργαλεία του μάρκετινγκ, όπως είναι η ανάλυση βάσεων  δεδομένων, η τμηματοποίηση, η στόχευση, η τοποθέτηση, η διαμόρφωση του συνολικού προϊόντος (customized product bundle) οι άμεσες αγορές (on-line), η τιμολόγηση, η στρατηγική διατηρησιμότητας και ανάκτησης πελατών προσαρμόζονται στο ηλεκτρονικό περιβάλλον, είτε αυτό είναι το Διαδίκτυο (Internet marketing), είτε η κινητή τηλεπικοινωνία (mobile marketing), είτε το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce). Στόχος είναι η ορατότητα, η προσβασιμότητα των αγορών-στόχων και η αποτελεσματικότητα.

Επιπλέον,  το μάθημα αυτό θα αποτελεί και ουσιαστικό προσόν για όσους θα ήθελαν να απασχοληθούν επαγγελματικά

Περισσότερα