Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς (ΒΑ_147)
Δέσποινα Καραγιάννη
Το μάθημα αφορά την μελέτη των συγχρόνων μεθόδων έρευνας, τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους ερευνητές.
Επομένως είναι απαραίτητο εφόδιο για κάθε φοιτητή (προπτυχιακό/μεταπτυχιακό) που θα ήθελε να γνωρίζει τις σύγχρονες μεθόδους έρευνας, αλλά και πώς να προσεγγίσει και να εκπονήσει μια αξιόλογη μελέτη-έρευνα είτε σε προπτυχιακό, είτε σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Διδάσκονται οι σύγχρονες μέθοδοι έρευνας, έρευνα στο διαδίκτυο, εργαλεία έρευνας, ανάλυση δεδομένων με στατιστικά πακέτα (π.χ. SPSS).
ΛιγότεραΤο μάθημα αφορά την μελέτη των συγχρόνων μεθόδων έρευνας, τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους ερευνητές.
Επομένως είναι απαραίτητο εφόδιο για κάθε φοιτητή (προπτυχιακό/μεταπτυχιακό) που θα ήθελε να γνωρίζει τις σύγχρονες μεθόδους έρευνας, αλλά και πώς να προσεγγίσει και να εκπονήσει μια αξιόλογη μελέτη-έρευνα είτε σε προπτυχιακό, είτε σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Διδάσκονται οι σύγχρονες μέθοδοι έρευνας, έρευνα στο διαδίκτυο, εργαλεία έρευνας, ανάλυση δεδομένων με στατιστικά πακέτα (π.χ. SPSS).
Το μάθημα αφορά την μελέτη των συγχρόνων μεθόδων έρευνας, τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους ερευνητές.
Επομένως είναι απαραίτητο εφόδιο για κάθε φοιτητή (προπτυχιακό/μεταπτυχιακό) που θα ήθελε να γνωρίζει τις σύγχρονες μεθόδους έρευνας, αλλά και πώς να προσεγγίσει και να εκπονήσει μια αξιόλογη μελέτη-έρευνα είτε σε προπτυχιακό, είτε σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Διδάσκονται οι σύγχρονες μέθοδοι έρευνας, έρευνα στο διαδίκτυο, εργαλεία έρευνας, ανάλυση δεδομένων με στατιστικά πακέτα (π.χ. SPSS).