Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και Αναπηρία (ESC_579)
Ενότητες
2. Αναγνώριση και Διάγνωση των ειδικών αναγκών. Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης στο παιδί και στην Οικογένεια.
Περιγράφεται η διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης στο παιδί και στην οικογένειά του.
Επισημαίνονται οι στόχοι υλοποίησής τους και ο τρόπος αξιολόγησής τους.
Δίνονται ενδεικτικά παραδείγματα πραγματοποίησης προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης ανά ειδική εκπαιδευτική ανάγκη ή αναπηρία.