ΤύποςAρχείοΜέγεθοςΗμερομηνία Κάτω
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 25.29 KB18/2/20
ΑΡΘΡΟ Μανωλίτσης, Γ. (2016). Ο αναδυόμενος γραμματισμός στην προσχολική εκπαίδευση: Νέα ζητήματα και εκπαιδευτικές προτάσεις. Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, 2016, Τόμος 4, Tεύχος 1, σσ. 3-34
Αξιόλογο άρθρο που πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά και σε σχέση με όσα έχουν συζητηθεί στο μάθημα.
652.72 KB2/4/21
ΚΕΦΑΛΑΙΟ «Αναγνωστική ανάπτυξη: προσοχή στην αφετηρία» από το βιβλίο της Wolf, M. (2009). Ο Προυστ και το καλαμάρι: Πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει. Αθήνα: Πατάκης 11.4 MB20/3/22
Σημαντικό κείμενο της Διεθνούς Εταιρείας Γραμματισμού (international Literacy Association) για την παιδαγωγική του γραμματισμού στην προσχολική ηλικία.
Χρήσιμο κείμενο για μελέτη. Βρείτε το πρωτότυπο (στα αγλλικά) εδώ: https://www.literacyworldwide.org/docs/default-source/where-we-stand/ila-what-effective-pre-k-literacy-instruction-looks-like.pdf
76.5 KB3/6/22
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 3ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 541.57 KB27/3/24
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΜΕΛΕΤΗ 386.52 KB17/4/24
ΜΑΘΗΜΑΤΑ 5 & 6: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Ο χώρος ως παράγοντας που επηρεάζει τη σχολική ζωή γενικά, το παιχνίδι των παιδιών, τη μάθηση και τις πρακτικές γραμματισμού. Η γωνιά της βιβλιοθήκης και η λειτουργία της (ηχητική και ηλεκτρονική βιβλιοθήκη)
62.96 KB17/4/24
ΜΑΘΗΜΑ 1: Σημειώσεις - Μελέτη 316.24 KB17/4/24
ΜΑΘΗΜΑ 2: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 200.63 KB17/4/24