Δραστηριότητα 1. Δίνονται οι παρακάτω δείκτες μέτρησης της ευχρηστίας ενός συστήματος: α) χρόνος που καταναλώνεται στη διόρθωση σφαλμάτων, β) ποσοστό σφαλμάτων, γ) ποσοστό ανταγωνιστικών προϊόντων που εκτελούν την ίδια εργασία καλύτερα, δ) συχνότητα χρήσης HELP και εγχειριδίων, ε) χρόνος που καταναλώνεται στη χρήση HELP και εγχειριδίων, στ) ποσοστό θετικών και αρνητικών σχολίων χρηστών, στ) αριθμός θετικών και αρνητικών χαρακτηριστικών που θυμάται ο χρήστης. Ζητείται να καταταγούν σε μια από τις εξής παραμέτρους ευχρηστίας: Α = αποτελεσματικότητα, Β = αποδοτικότητα, Γ = ικανοποίηση.