Δραστηριότητα 1. Στo πλαίσιo σχεδίασης και ανάπτυξης ενός διαδραστικού συστήματος είναι συχνά απαραίτητη η ανάπτυξη ενός πρωτοτύπου. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που επιτρέπουν τη γρήγορη πρωτυποποίηση της ιδέας. Να καταγράψετε τέτοια εργαλεία και να τα χρησιμοποιήσετε (τις demo εκδόσεις όσων εργαλείων δεν είναι δωρεάν) για να πρωτυποποιήσετε τη διαδικασία ηλεκτρονικής αναζήτησης και κράτησης ενός ξενοδοχειακού καταλύματος. Να συγκρίνετε τη χρήση των εργαλείων αυτών καθώς και τα χαρακτηριστικά τους ως προς την τιμή, δυνατότητες, ευκολία μάθησης ή όποια άλλο χαρακτηριστικό θεωρείτε σημαντικό με βάση την εμπειρία σας από τη χρήση τους.

Δραστηριότητα 2. Κατά τα πρώτα στάδια σχεδίασης ενός συστήματος ή εφαρμογής είναι ιδιαίτερα σημαντική η ανάπτυξη πρωτοτύπων έτσι ώστε μορφοποιηθεί μια πρόταση σχεδίασης και να μετασχηματιστεί από αφηρημένη ιδέα σε κάτι χειροπιαστό. Καλείστε να σχεδιάσετε το αρχικό πρωτότυπο ενός παιχνιδιού μαγειρικής για μία κονσόλα παιχνιδιών που επιτρέπει αλληλεπίδραση μέσω χειρονομιών (π.χ. Wii, Kinect). Μπορείτε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα: 1) Ανάλυση της δραστηριότητας "μαγείρεμα", 2) Μεταφορά του προϊόντος της ανάλυσης στα πλαίσια ενός παιχνιδιού για αλληλεπίδραση στηριζόμενη σε χειρονομίες (gestures), 3) Σχεδιασμός των πρότυπων οθονών και της αλληλεπίδρασης με το παιχνίδι, 4) Δημιουργία ενός πρωτοτύπου χαμηλής πιστότητας (π.χ. σε χαρτί, παρουσίαση powerpoint) και αξιολόγηση του με τουλάχιστον τρεις πραγματικούς χρήστες. 5) Μεταφορά των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης στη σχεδιαστική πρόταση και επανασχεδιασμός του.