Δραστηριότητα 1. Κατασκευάστε το προσαρμοσμένο στα ελληνικά SUS ερωτηματολόγιο (Katsanos et al., 2012) σε ένα δωρεάν σχετικό εργαλείο (π.χ. Google Forms). Ζητήστε από κάποιον φίλο σας να το συμπληρώσει για κάποια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιεί συχνά. Υπολογίστε το SUS score του συμπληρωμένου ερωτηματολογίου.
Πηγή: Katsanos, C., Tselios, N., & Xenos, M. (2012). Perceived usability evaluation of learning management systems: a first step towards standardization of the System Usability Scale in Greek. In 2012 16th Panhellenic Conference on Informatics (PCI) (pp. 302–307). doi:10.1109/PCi.2012.38

Δραστηριότητα 2. Σας έχει ζητηθεί να αξιολογήσετε την ευχρηστία ενός νέου εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κάποιο μουσείο της χώρας (π.χ. Μουσείο Ακρόπολης) το οποίο θα παρέχεται με τη μορφή εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (mobile app). Σχεδιάστε μία ομάδα εστίασης για το σκοπό αυτό. Ποιές κατηγορίες συμμετεχόντων θα θέλατε να έχετε; Ποιές ερωτήσεις θα θέλατε να έχετε απαντήσει στο τέλος της ομάδας εστίασης; Πώς θα ξεκινούσατε τη συζήτηση; Τί τεχνικές θα χρησιμοποιούσατε για να εμπλέξετε όλους τους συμμετέχοντες στη συζήτηση;