ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Πληροφορίες

Συμπληρωματικά Στοιχεία:



Real Marketing Group Project:

The objective of the research project is to provide you with some experience in applying the concepts and methods of marketing research to a real marketing problem. The project will be implemented and a report will be written by self-selected three- or four-person teams. The survey results will be presented in class (PowerPoint slides).

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν και θα αποκτήσουν εμπειρία με τα παρακάτω πεδία-γνωστικά αντικείμενα:

1)      Εισαγωγή στην ερευνητική μεθοδολογία.

2)      Βασικές αρχές έρευνας αγοράς.

3)      Σχεδιασμός έρευνας.

4)      Είδη ερευνών και πηγές πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων για έρευνες μάρκετινγκ.

5)      Η έννοια της μέτρησης και οι κλίμακες μέτρησης στην έρευνα αγοράς,

6)      Ανάπτυξη ερωτήσεων σε δημοσκοπήσεις (surveys) και σχεδιασμός ερωτηματολογίου.

7)      Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών δεδομένων με δημοσκοπήσεις (προσωπική συνέντευξη, τηλεφωνική συνέντευξη, ταχυδρομική συλλογή).

8)      Η έννοια και τα στάδια της δειγματοληψίας.

9)      Βασικές αρχές και κύριες μέθοδοι ανάλυσης εμπειρικών δεδομένων με την χρήση του SPSS (περιγραφική στατιστική, διασταυρούμενη πινακοποίηση, ανάλυση συσχέτισης, ANOVA, γραμμική παλινδρόμηση, ανάλυση παραγόντων).

10)  Προφορική και γραπτή παρουσίαση των ευρημάτων που προκύπτουν από την έρευνα.

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Το μάθημα στοχεύει στην κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας της αγοράς με την χρήση μελετών περιπτώσεων (case studies). Συνδέει την έρευνα αγοράς με την διοίκηση του μάρκετινγκ και αναλύει την σχέση μεταξύ της λήψης αποφάσεων και της κατάστρωσης ερευνητικών σχεδίων. Γίνεται παρουσίαση, ανάλυση και εφαρμογή όλων των σταδίων της έρευνας αγοράς και χρησιμοποιείται το SPSS (εργαστηριακές εφαρμογές) για εισαγωγή και ανάλυση πραγματικών δεδομένων και παράθεση των ερευνητικών αποτελεσμάτων.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα. Βασικές γνώσεις Μάρκετινγκ είναι επιθυμητές.