[ΕΑ-6] Εργαστήριο 7ης εβδομάδας (Αντικείμενο)

Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2024 - 5:34 μ.μ.
- από τον χρήστη Θραμπουλίδης Κλεάνθης

Εισαγωγή

Στην ΕΑ-6 θα δουλέψετε:

Α) σε εκδόσεις των προγραμμάτων MostFrequentNumber και Divisors, και,

Β) [προαιρετικά] σε εκδόσεις του προγράμματος AddNumbers (I2P_BasicConceptsPartC.pdf διαφάνεια 50)

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική εκτέλεση της ΕΑ είναι:

  1. η ενεργή συμμετοχή σας στη διάλεξη και το Φροντιστήριο, όπου θα δουλέψουμε τις ασκήσεις,
  2. η μελέτη του αντίστοιχου υλικού στο eclass, και,
  3. η επιτυχής ολοκλήρωση των προηγούμενων ΕΑ καθώς η ΕΑ-6 απαιτεί γνώσεις και δεξιότητες που αποκτήθηκαν στις προηγούμενες ΕΑ.

Προσέξτε τη δόμηση και τη σωστή στοίχιση του πηγαίου κώδικα. Το αρχείο programStructure.pdf καταγράφει τη σωστή δόμηση και στοίχιση του πηγαίου κώδικα. Στην επιλογή Σύνδεσμοι της ιστοσελίδας του μαθήματος στο eclass στην κατηγορία Βασικά στοιχεία της Γλώσσας  C θα βρείτε ότι σας χρειάζεται από την γλώσσα C για το μάθημα Εισαγωγή στον Προγραμματισμό.

Δράσεις

Η ΕΑ-6 αποτελείται από 3 δράσεις που δίνονται παρακάτω.

Σε όλες τις δράσεις θα ακολουθήσετε τα βήματα της Διαδικασίας ανάπτυξης προγράμματος (I2P_BasicConceptsPartC.pdf διαφάνεια 15 - Διαδικασία Ανάπτυξης Προγράμματος (Updated)) αξιοποιώντας ότι υλικό έχετε στη διάθεση σας και οπωσδήποτε αφαιρετικότητα στις διεργασίες (procedural abstraction) και αυξητική ανάπτυξη (incremental development).

 [Δ1] – MostFrequentNumber

nΑναπτύξτε ένα πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο το σύστημα θα διαβάζει μία ακολουθία από n αριθμούς και θα εμφανίζει: α) τον αριθμό που εμφανίστηκε στην ακολουθία περισσότερες συνεχόμενες φορές και β) το πλήθος των συνεχόμενων εμφανίσεων του.

[Δ2] – Divisors

Αναπτύξτε ένα πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο το σύστημα θα δέχεται ως είσοδο ένα αριθμό και θα ελέγχει αν αυτός είναι πρώτος (prime). Αν ΔΕΝ είναι πρώτος θα εμφανίζει τους διαιρέτες του και το πλήθος τους.

 [Δ3] – AddNumbers

Αναπτύξτε ένα πρόγραμμα με βάση το οποίο η μηχανή θα εκτελεί τη διεργασία πρόσθεσης αριθμών με βάση τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί ο μαθητής δημοτικού (δες διαφάνειες 48-53  I2P_WeekAgenda_7.pdf). Την άσκηση είχαμε αναφέρει και στην διαφάνεια 50 του I2P_BasicConceptsPartC.pdf .

Σχόλια (1)

Θραμπουλίδης Κλεάνθης
Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2024 - 12:12 π.μ.
- από τον χρήστη Θραμπουλίδης Κλεάνθης
[Δ3] Για τη σύνθεση του αποτελέσματος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τελεστή + για πρόσθεση αριθμών οποιουδήποτε αριθμού ψηφίων.