Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς (ΒΑ_147)
Αγαπητή κα/κε,
Αυτή η έρευνα αφορά τα αυτοματοποιημένα (μη προσωπικά) συστήματα επικοινωνίας (chatbots). Αυτά είναι εφαρμογές λογισμικού που έχουν σχεδιαστεί για να προσομοιώνουν ανθρώπινη συνομιλία και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες μέσω κειμένου, ή φωνής. Χρησιμοποιούνται συνήθως στην εξυπηρέτηση πελατών, τους εικονικούς βοηθούς και τους συνομιλητές για την αυτοματοποίηση των απαντήσεων, την απάντηση σε συχνές ερωτήσεις, ή την εκτέλεση απλών ενεργειών, όπως η κράτηση ραντεβού, η ανάκτηση πληροφοριών, ή η αντιμετώπιση προβλημάτων.
Παραδείγματα chatbots είναι τα: Google Assistant, Siri, ChatGPT, Alexa, καθώς και επιχειρηματικές εφαρμογές, όπως τα αυτοματοποιημένα συστήματα αλληλεπίδρασης των πελατών μέσω τηλεφώνου, ή του Διαδικτύου, με τράπεζες, εταιρίες δημοσίων υπηρεσιών και άλλων εμπορικών εταιριών.
Με αυτήν την έρευνα κάνουμε μια προσπάθεια να εκτιμήσουμε την χρησιμότητα των chatbots στην επικοινωνία μας με τις εταιρίες.
Είναι απαραίτητο, για να σκεφθείτε κάποιο συγκεκριμένο chatbot με το οποίο έχετε επικοινωνήσει, πριν ξεκινήσετε την έρευνα. Αν απαντήσετε ότι δεν έχετε κάποιο chatbot υπόψη σας, η έρευνα σταματάει εκεί διότι θα πρέπει να έχετε εμπειρία από κάποιο συγκεκριμένο chatbot, όπως αυτά που αναφέραμε παραπάνω.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώνετε λίγα λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο έρευνας, το οποίο πιστεύουμε ότι θα βρείτε ενδιαφέρον και γόνιμο.
Μπορείτε να ξεκινήσετε την έρευνα πατώντας εδώ: https://survey.bma.upatras.gr/index.php/857427?lang=el