Φιλοσοφία και κινηματογράφος (PHS_5086)
Με μεγάλη απογοήτευση και θλίψη λαμβάνω τις τελευταίες τρεις μέρες μηνύματα από φοιτητές και φοιτήτριες που δήλωσαν το μάθημα, ουδέποτε το παρακολούθησαν, ουδέποτε ήρθαν σε κάποια επικοινωνία μαζί μου, ουδέποτε ενημερώθηκαν στοιχειωδώς για αυτό, και τώρα ενδιαφέρονται τάχα να δώσουν εξετάσεις. Μάλιστα, κάποιοι/ες δηλώνουν με υποκρισία ότι προετοιμάστηκαν για γραπτή εξέταση, ενώ δεν έχω ανακοινώσει ύλη εξετάσεων. Άραγε, ποια ύλη μελέτησαν;
Η θλίψη μου μεγαλώνει, καθώς το μάθημα αυτό ήταν ιδιαίτερο και όσοι φοιτητές και φοιτήτριες ασχολήθηκαν μαζί του αφιέρωσαν περίπου 5 ώρες την εβδομάδα για να το παρακολουθήσουν (σχεδόν τον διπλάσιο χρόνο από τον χρόνο για τα υπόλοιπα μαθήματα) ... Είχε, μάλιστα, πειραματικό χαρακτήρα. Και επειδή οι φοιτητές και φοιτήτριες ήταν λιγότεροι από 20, σκέφτηκα ότι θα είχε ενδιαφέρον να εξεταστούν με γραπτή εργασία σύμφωνα με όσα είδαμε και είπαμε κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Και έρχονται τώρα οι συμφοιτητές και συμφοιτήτριές τους να λοιδωρήσουν αυτόν τον κόπο, όσο και τον δικό μου ενθουσιασμό και την καλή διάθεση, με ψέματα και υποκρισίες, για ένα μάθημα "αδειανό". Θλίψη.
Παρά τη θλίψη μου, είμαι εκ του νόμου υποχρεωμένος να δώσω το ίδιο θέμα εργασίας για όλους και όλες. Το θέμα λοιπόν έχει ως εξής:
Η φιλοσοφικο-κινηματογραφική ανάλυση μιας ταινίας της επιλογής σας ανάμεσα στις ταινίες των σκηνοθετώ με τους οποίους ασχοληθήκαμε, δηλαδή, Brothers Coen, Haneke, Innaritu, Bong Joon Ho, Zvyagintsev (όχι, όμως, η ταινίας του που είδαμε στο αμφιθέατρο). Λέξεις: ±2.500 λέξεις. Παράδοση: 30 Ιουνίου 2023.