Η κατάσταση που αντιμετώπισα στο σημερινό μάθημα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ : παρόντες μόνο 5 και δικαιολογημένα απούσα μόνο η Ν. Νικολετοπούλου. Από τους παρόντες παρουσιάσθηκε δουλειά που δεν ήταν ούτε το 1/4 των όσων είχαν ζητηθεί μέσω δύο μηνυμάτων που είχαν σταλεί στο e-class. Οι προτάσεις όλων των ομάδων βρίσκονται στο επίπεδο που έπρεπε να ήταν στις αρχές Δεκεμβρίου και όχι δύο εβδομάδες πριν από το τέλος του εξαμήνου. Επί πλέον, παρότι είχαμε συνεννοηθεί για το σημερινό διαδικτυακό μάθημα (κατόπιν και δικής σας παράκλησης(, στην αρχή του μαθήματος πληροφορήθηκα ότι στις 13.00 έχετε άλλο μάθημα στο πανεπιστήμιο, για το οποίο, ενώ ειδοποιηθήκατε, δεν μπήκατε στον κόπο να με ενημερώσετε.
Υπ' αυτές τις συνθήκες δεν έκανα την προγραμματισμένη διάλεξη για τις τεχνικές στερέωσης πράγμα που - σε συνδυασμό με την τεράστια καθυστέρηση που υπάρχει στην πρόοδο της επίλυσης - έχει ως αποτέλεσμα με αποτέλεσμα την ακόμη μεγαλύτερη μείωση του υπολειπόμενου χρόνου για την ολοκλήρωση των προτάσεων.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΕΧΘΩ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ : Αν, προκειμένου στο μάθημα της Παρασκευής 21 Ιανουαρίου 2022 (είτε αυτό γίνει διά ζώσης είτε διαδικτυακά) να γίνουν διορθώσεις, ως την επόμενη Τετάρτη στις 20.00 δεν έχω λάβει τα παραδείγματά σας παρουσιασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές και σε μορφή pdf, σε επίπεδο λειτουργικών διαγραμμάτων τις προτάσεις σας για τα δύο εναλλακτικά σενάρια (ξενώνας και κατοικία με χώρο φιλοξενίας) καθώς και ΟΛΕΣ τις κατόψεις, τις τομές και τις όψεις καθώς και αξονομετρικά ή/και προοπτικά της τελικής σας λύσης (κατοικία ή ξενώνας ΚΑΙ με ένα νέο κτήριο / προσθήκη σε κάποιο σημείο του οικοπέδου), σύμφωνα με όσα έχουμε πει, και αν δεν είστε ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ θα υπάρξουν σοβαρές συνέπειες στην εξέλιξη του μαθήματος (μείωση βαθμών (;), διακοπή (;), το οποίο είναι κατ' επιλογήν υποχρεωτικό, δηλαδή εφόσον το επιλέξατε ΥΠΟΧΡΕΟΥΣΤΕ να το παρακολουθείτε βρίσκοντας ανάμεσα στις υπόλοιπες υποχρεώσεις τον απαιτούμενο χρόνο, και να ακολουθείτε τις οδηγίες ως προς τα ζητούμενα και τις προθεσμίες.
Ο διδάσκων